YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, April 16, 2011

cerita MULDER & COKI ...

siapa MULDER ?? COKI lak siapa ?? hurm ,, itu la watak dlm movie TARIX JABRIX .. MULDER tu watak favret cousin aku ,, Chi-Chi .. hehe .. COKI tu lak aku la yg punya .. wahh .. nak tahu siapa dsebalik watak tu ?? nah ...




haha .. korang nak tahu kenapa aku minat sgt band2 camni ?? mereka UNIK la .. x mcm artis lain .. dari dressing mereka sampai ke presentation diorg aku respek terutamany band camni .. haha.. COKI yg kat hujung sebelah kanan ,, MULDER pulak  kt hujung belah kiri .. HAHA .. aku n cousin aku mmg minat la band ni ..

KELUAR JALAN2 KAT BANDAR MIRI ...
   
hari ini ,, aku ngn kazen aku jalan2 kat bandar miri .. buang kebosanan katakan .. beli barang yg patut dbeli .. hurm ,, banyak budak2 aku nampak tadi .. smua dok usung balak ke hulu ke hilir .. aku plak ,, usung cousin aku .. haha .. SLUMBER jew kami tme tu .. tak kisah sal org pun .. terutamany POMPUAN YG RASA DIRI CUN .. dok tjeling2 .. korek biji mata kang .. haha ..percuma jadi OKU ..aku x da masa la nk thegeh2 camtu .. moto aku :: HIDUP SELAMBA .. x yah nak gedix2 .. FUCK KORANG YG GEDIX .. jgn nak maraah aku .. or aku makan korang .. DUN FUCKING JUDGE ME .. i hate it ..yg layak JUDGE aku ,, tu JUDGE kat makhamah .. korang ?? TAK LAYAK LANGSUNG .. dun judge me if u dun noe me .. aku x suka GADO2 .. aku x nk ank org sakit kena aku .. hehe .. jadi ,, JAGA TEPI KAIN SENDIRI .. 


entah kenapa ,, aku still berasa sedih ... terutamany bila aku terkenangkn hal itu ..  dah la .. aku x nak lagi kenang .. sambung lagi cerita aku jalan2 d bandar MIRI ,, huhu .. kami mencari kerja kt bandar ,, tapi x dpt .. full .. maybe bukan nsib kami agakny .. aku berserah jew .. paling aku frust bila kerja yg aku harap dapat ,, x dapat .. ="(((( ... tapi ,, aku x nk berputus asa taww .. aku msti kuat semangat .. yarhh ,, lagu hari ini ialah KITA TAK PEDULI .. nyanyian HUJAN  .. best lagu ni .. AKU SHUKAAA !!! buat orang yg suka jaga tepi kain + ngumpat kelemahan org lain n ..... 




KITA TAK PEDULI~~~











Muram lengang nyawa dijalan
Henti riang di awangan
Kotor hina kau di syak wasangka
Kata belit bahaya nya ular
Sedar masa yangg berputar
Suntuk kejap harta yangg di kejar

Kita bukan lemah begitu
Kau dan aku, kau dan aku
Kau dan aku terus menari
Biarkan semua kita tidak peduli
Dari awal pagi hingga benamnya mentari
Kita tak peduli, kita tak peduli
Padah mulut api gelombang
Dengki manusia tiruan
Sempit minda terlalu murahan
Kita bukan lemah begitu
Kau dan aku, kau dan aku
Kau dan aku terus menari
Biarkan semua kita tidak peduli
Dari awal pagi hingga benamnya mentari
Kita tak peduli, kita tak peduli ...........

CHOW CHIN CHOW ...


















0 comments:

Catat Ulasan